Αρχική » Χωρίς κατηγορία » Προετοιμασία για τις ηλεκτρονικές εγγραφές στο Λύκειο (αφορά τους γονείς της Γ’ Γυμνασίου)

Πρόσφατα άρθρα

Ημερολόγιο Δράσεων

ΔΤΤΠΠΣΚ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Προετοιμασία για τις ηλεκτρονικές εγγραφές στο Λύκειο (αφορά τους γονείς της Γ’ Γυμνασίου)

Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες

Οι τελευταίες οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εγγραφή των μαθητών/τριων στο Λύκειο είναι:

  1. Θα πρέπει και οι δύο γονείς (εφόσον υπάρχουν) να συμπληρώσουν ο καθένας χωριστά την παρούσα υπεύθυνη δήλωση. Δηλαδή για κάθε μαθητή/τρια θα πρέπει να μας καταθέσετε δύο υπεύθυνες δηλώσεις.
  2. Επισημαίνεται ότι και στις δύο Υπεύθυνες Δηλώσεις θα πρέπει να ταυτίζεται η διεύθυνση κατοικίας του/της μαθητή/τριας. Επίσης ο ένας γονέας/κηδεμόνας να έχει επιλέξει το πεδίο 3α και ο άλλος το 3β (ανάλογα με το ποιος από τους δύο θα κάνει την ηλεκτρονική εγγραφή στο taxisnet).
  3. Για λόγους καθαρά πρακτικούς σας παρακαλούμε να μην στείλετε τις υπεύθυνες δηλώσεις στο email του σχολείου. Σας παρακαλούμε να τις εκτυπώσετε και να μας τις φέρουν οι ίδιοι οι μαθητές στο σχολείο. Καταληκτική ημερομηνία υποβολής: Τετάρτη 4/5/2022.

Σας αποστέλλουμε ατόφια την επιστολή του Υπουργείου Παιδείας για την εγγραφή των μαθητών/τριων στο Λύκειο μέσω της πλατφόρμας Taxisnet:

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

 Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές-ανανεώσεις εγγραφών-μετεγγραφές των μαθητών/τριών στα Δημόσια Λύκεια, Α΄, Β΄, Γ΄ τάξη ημερησίου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη εσπερινού, (ΓΕ.Λ./ΕΠΑ.Λ./Π.ΕΠΑΛ.) για το σχολικό έτος 2022-23 θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές (https://e-eggrafes.minedu.gov.gr ).

Προκειμένου να αποφευχθούν εγκαίρως τυχόν προβλήματα, σας επισημαίνουμε τα ακόλουθα:

  • Η είσοδος στην εφαρμογή e-εγγραφές γίνεται με κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis). Ο κηδεμόνας που θα υποβάλει ηλεκτρονικά την αίτηση με κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis) θα πρέπει να είναι αυτός/ή που έχει δηλωθεί ως «Κηδεμόνας e-εγγραφές» στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια. Για να γίνει αυτό, και, προκειμένου να επικαιροποιηθούν τα στοιχεία σας, θα πρέπει: α. ο γονέας/κηδεμόνας που θα υποβάλει την ηλεκτρονική αίτηση (κηδεμόνας e-εγγραφές) να συμπληρώσει τη σχετική Υπεύθυνη Δήλωση (πεδίο 3α) και β. ο έτερος κηδεμόνας να συμπληρώσει τη σχετική Υπεύθυνη Δήλωση (πεδίο 3β), και να τις αποστείλουν/καταθέσουν στο σχολείο. Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στη συμπλήρωση των στοιχείων από τον/τη γονέα/κηδεμόνα που θα συμπληρώσει το πεδίο 3α στην Υπεύθυνη Δήλωση, καθώς θα πρέπει στο συγκεκριμένο πεδίο να συμπληρώσει ακριβώς τα στοιχεία του/της όπως εμφανίζονται στο taxisnet.
  • Η διεύθυνση μόνιμης κατοικίας, βάσει της οποίας θα εγγραφεί-κατανεμηθεί ο/η μαθητής/τρια, είναι αυτή η οποία θα συμπληρώσετε στις υπεύθυνες δηλώσεις (θα πρέπει να ταυτίζεται και στις δύο δηλώσεις). Αν η διεύθυνση είναι διαφορετική από αυτή που έχει ήδη δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool, δηλαδή δεν κατοικείτε πλέον στην ίδια διεύθυνση, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε έγκαιρα με τη σχολική μονάδα όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια και να προσκομίσετε τα σχετικά δικαιολογητικά που θα σας ζητήσουν, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η αλλαγή.
  • Η ακριβής ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας είναι αυτή η οποία έχει ήδη δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα m Αν υπάρχει θέμα διόρθωσης, παρακαλείστε να την πραγματοποιήσετε άμεσα στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια, μετά από επικοινωνία με τη σχολική μονάδα που θα σας ενημερώσει για τις απαραίτητες διαδικασίες.
  • Ο Αριθμός Μητρώου μαθητή/τριας αναγράφεται σε έγγραφα από το σχολείο, όπως η βαθμολογία της τρέχουσας σχολικής χρονιάς. Σε περίπτωση που δεν έχετε κάποιο τέτοιο έγγραφο στη διάθεσή σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το σχολείο για να σας δώσουν τον αριθμό.
  • Η κατανομή των μαθητών/τριών της Α΄ τάξης σε  Δημόσια Γενικά Λύκεια γίνεται σύμφωνα με τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Κατά συνέπεια, για οποιαδήποτε διευκρίνιση σχετικά με τη χωροταξική κατανομή μπορείτε να καλείτε στην αρμόδια Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

 

Επισημαίνεται ότι η εφαρμογή e-εγγραφές δεν διατηρεί αρχείο αιτήσεων προηγούμενων ετών. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, όλα τα στοιχεία που έχουν καταχωριστεί διαγράφονται.

 

Για τις λεπτομέρειες της διαδικασίας και της έναρξης λειτουργίας της εφαρμογής, θα ενημερωθείτε με νεότερη εγκύκλιο. Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να απευθύνεστε στις σχολικές μονάδες για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

 

Παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας προκειμένου να πραγματοποιηθούν απρόσκοπτα οι

εγγραφές των μαθητών/τριών για το σχολικό έτος 2022-23.

 

Από τη Γενική Διεύθυνση Σπουδών

                                                                                                        Π.Ε. και Δ.Ε. του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Ιστορικό

Kατηγορίες